AUDYT STRON WWW

Audyt jest kompleksową diagnozą strony internetowej. Zawiera  konkretne zalecenia oraz uwagi mające na celu poprawę funkcjonowania badanej witryny. Wykonanie tego dokumentu można zlecić specjaliście już w momencie tworzenia strony internetowej. Profesjonalne uwagi pozwolą już na wstępie wykorzystać w pełni potencjał witryny i ustrzec się ewentualnych błędów, których przyszła eliminacja mogłaby być kosztowna.

Powszechną praktyką  jest wykonanie audytu w momencie, w którym strona internetowa została świeżo utworzona. Specjalista SEO najczęściej w swoich uwagach skupia się na aspektach technicznych witryny. Bywa, że zalecenia te należy wdrożyć od razu lub dopiero po określonych działaniach promocyjnych w internecie.

Audyt stron www - sprawdź co w Twojej stronie ``piszczy``

Audyt strony www, czy też audyt stron internetowych to forma sprawdzenia czy Twoja strona www jest odpowiednio przygotowana pod pozycjonowanie.
Audyt zleca się także wtedy, gdy na stronie wprowadzane są kluczowe zmiany. Tego typu analiz można wykonać dowolną ilość. Najczęściej chodzi o porównanie kondycji strony przed dokonaniem zmian i po ich wprowadzeniu. Inny wygląd strony, nowa struktura, domena są sytuacjami, które skłaniają właścicieli do zlecenia wykonania audytu SEO.

Zmiana podmiotu odpowiedzialnego za działania promocyjne, pozycjonowanie w sieci jest dobrą okazją do przeprowadzenia audytu w celu sprawdzenia czy dotychczasowa strategia była zasadna i w dalszej perspektywie korzystna.

Audyt SEO - może być tani i solidny

Audyt SEO pozwala sprawdzić czy strona jest dobrze przygotowana pod pozycjonowanie, a ogólnie mówiąc dowiesz się co w niej piszczy.
Istnieją pewne standardowe wytyczne audytu, które nadają kierunek pracy. W mojej analizie skupiam się na następujących elementach:

  • widoczność witryny w wynikach organicznych,
  • poprawność budowy adresów URL,
  • jakość znaczników tytułów oraz opisów,
  • przyjazny  charakter linków wewnętrznych witryny dla robotów i użytkowników,
  • jakość linków przychodzących,
  • treściowa zawartość strony pod względem jej unikalności i użyteczności, tzw. content,
  • wskazanie mocnych i słabych stron witryny,
  • zalecenia mające na celu poprawę optymalizacji poszczególnych elementów.

Powyższe zestawienie zawiera jedynie niektóre zagadnienia brane pod uwagę podczas wykonywania audytu. Istnieje szereg dodatkowych narzędzi z których korzystam w swojej pracy.

Masz wątpliwości? Dalej się zastanawiasz? Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!