KAMPANIE GOOGLE ADS

SIEĆ WYSZUKIWANIA

Reklama w sieci wyszukiwania to podstawowy i zarazem najpopularniejszy rodzaj kampanii reklamowej oferowanej przez Google AdWords.

Pojawiająca się reklama jest odpowiedzią na zapytanie wpisywane w wyszukiwarkę. W kampanii tej mamy wpływ na słowa kluczowe, budżet i harmonogram wyświetlania reklamy.

GOOGLE AD GRANTS

Wyjątkowa oferta dla organizacji non-profit, dla których Google AdWords przygotowało specjalny bon w wysokości 10 000$ miesięcznie.

Jeśli Twoja organizacja spełni odpowiednie wymagania stawiane przez Google, to w zamian może otrzymać 10 tys. dolarów miesięcznie na reklamę AdWords.

SIEĆ REKLAMOWA

Kampania w sieci reklamowej daje możliwość pokazania się w Internecie bardzo wielu odbiorcom.

To potężne narzędzie dające możliwość wyświetlenia reklam na milionach stron internetowych, w filmach, a także w aplikacjach mobilnych.

REKLAMA NA YOUTUBE

Stale rosnąca popularność strony YouTube daje ogromne możliwości dla reklamy Google AdWords.

Nie lekceważ reklamowego potencjału serwisu YouTube. Wsród milionów odbiorców mogą być Twoi klienci.

REKLAMA NA GMAILU

Przeszło miliard użytkowników poczty Gmail daje ogromny zasięg, a przez to stwarza niesamowite możliwości reklamy.

Pocztę elektroniczną przegląda się nie tylko na komputerach stacjonarnych. Dzięki rozwojowi technologii maila możemy odebrać niemalże w każdej chwili na każdym urządzeniu mobilnym.

KAMPANIE PRODUKTOWE

Atrakcyjna reklama potrafi zdziałać cuda. Zwiększ zainteresowanie swoją ofertą dzięki kampaniom produktowym.

Pokaż swoje produkty potencjalnym klientom prezentując im cenę, grafikę, a także podstawowe informacje zachęcające do zakupu.

AUDYT KAMPANII GOOGLE ADS

Nie jesteś pewien, czy dobrze prowadzisz swoją kampanię? Zastanów się nad wykonaniem audytu.

Audyt to to zbiór działań polegający na zoptymalizowaniu kampanii reklamowej w Google AdWords.

Masz wątpliwości? Dalej się zastanawiasz? Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!