ABONAMENTOWA OBSŁUGA IT

Wiesz co to za paczuszka?

To paczka nielimitowanych usług informatycznych, jakie możesz mieć w jednej, stałej, miesięcznej opłacie abonamentowej!

JUŻ OD 49,00 ZŁ NETTO MIESIĘCZNIE!

Jak to działa?

Jeżeli zależy Ci na spokoju, szybkiej reakcji na wszelkie problemy informatyczne i pewności, że zawsze jest ktoś kto czuwa nad poprawnym działaniem Twoich komputerów, serwerów czy sieci to warto abyśmy nawiązali współpracę abonamentową.

Po przeprowadzeniu wstępnego audytu, omówieniu z klientem najważniejszych obszarów, najczęstszych potrzeb i występujących potrzeb z zakresu IT, przygotowujemy indywidualnie dopasowaną ofertę stałej obsługi informatycznej.

Co może zawierać się w paczce usług?

Nielimitowana pomoc zdalna i telefoniczna

W ramach naszej stałej współpracy oferujemy udostępnienie telefonicznej linii pomocy technicznej (tzw. HelpDesk). Użytkownicy w przypadku jakiegokolwiek problemu technicznego bądź konieczności porady z zakresu IT mogą zwrócić się telefonicznie bezpośrednio do opiekuna technicznego. Pomoc poprzez połączenie zdalne w większości sytuacji udzielana jest natychmiastowo co pozwala zminimalizować czas potrzebny na powrót do pełnego funkcjonowania stanowiska pracy.

Osobiste wizyty serwisowe

W przypadku wystąpienia problemów, których rozwiązanie w sposób zdalny okazało się niemożliwe, oferujemy osobiste wizyty informatyka. Ilość wizyt osobistych nie jest w żaden sposób limitowana. Innymi słowy jeżeli jakiegoś problemu nie uda się rozwiązać zdalnie to zostanie on rozwiązany osobiście przez naszego technika.

Sprzęt zastępczy

Oferujemy, bez dodatkowych kosztów, komputer zastępczy (laptop) możliwy do wykorzystania w ramach całego klastra. Sprzęt wdrażany jest w przypadku ew. awarii stacji roboczej trwającej dłużej niż 24h.

Wdrożenie nowego sprzętu / reinstalacja stanowiska pracy

W ramach naszej współpracy świadczymy usługę wdrożenia nowego sprzętu komputerowego wraz z konfiguracją i personalizacją pod konkretne stanowisko pracy/pracownika. Wdrożenie obejmuje również instalację niezbędnych sprzętów peryferyjnych i przeniesienie danych ze starego komputera. Przerwa w pracy ograniczona jest do niezbędnego minimum, a pracownik otrzymuje stanowisko pracy gotowe do działania. Analogiczna procedura ma miejsce w przypadku konieczności reinstalacji systemu na komputerze (np. z powodu awarii).

Utrzymanie działania sieci teleinformatycznej

Umowa obejmuje opiekę nad poprawnym działaniem sieci teleinformatycznej Klienta – bieżące monitorowanie, konfiguracja/rekonfiguracja urządzeń sieciowych, reakcja w przypadku awarii nie wymagających fizycznej odbudowy, czy modyfikacji struktury sieci, takie prace mogą zostać ujęte w osobnej ofercie.

Odzyskiwanie danych

Odzyskiwanie danych to jedna z najdroższych usług oferowanych przez firmy informatyczne. W swojej ofercie przewidujemy podjęcie wszelkich możliwych działań w przypadku konieczności odzyskiwania danych z nośników fizycznie nieuszkodzonych, takich jak dyski twarde, karty pamięci, pendrive…

Wsparcie IT przy przeprowadzkach teletechnicznych

Oferujemy pełne wsparcie z zakresu IT przy rozbudowie i przeprowadzkach teletechnicznych związanych ze zmianą biura. Kontaktujemy się z zewnętrznymi wykonawcami (łącza, instalacji teletechnicznych) i koordynujemy wszelkie działania z zakresu IT związane z wykonywanymi pracami.

Wdrożenia nowych rozwiązań informatycznych

W ramach współpracy oferujemy usługi wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu IT takich jak dyski sieciowe, rozwiązania serwerowy, metody kopii zapasowej danych… Klient ponosi jedynie koszt sprzętu bądź wymaganych licencji.

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!

Wszystkie wyżej wymienione usługi wykonywane są w ramach stałej miesięcznej opłaty. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonywanymi przez nas pracami. Jedynym dodatkowym kosztem może zakup potrzebnego sprzętu lub licencji oprogramowania.

Masz wątpliwości? Dalej się zastanawiasz? Z chęcią odpowiemy na Twoje pytania!